המשרד הינו ברמת מומחיות גבוהה המשתדרגת כל הזמן עם מה שקורה בעולם הגיאוטכניקה והנדסת הביסוס. צוות המשרד מורכב מאנשי מקצוע של מהנדסים מומחים בתחום הגיאוטכניקה וביסוס מבנים המעסיק מהנדסים מומחים בתחום דינמקת מבנים, גיאולוגים וגיאופיזיקאים וסייסמולוגים. השרותים הניתנים כוללים את הייעוץ המקצועי המסתמך על רקע תיאורטי מוצק המחבר בינו לבין השטח על ידי מתן פתרונות מיידים ואופטימלים. כמו כן עוסקת החברה במחקר ופיתוח מוצרים ופטנטים הפורשים בפני העוסקים בענף הגיאוטכניקה והנדסת הביסוס שיטות ופתרונות מתקדמים הנותנים מענה לבעיות קרקע וביסוס בתחום ההנדסה האזרחית.
בשנת 1994 הורחבה פעילות המשרד והוקמה חברת Minipile המתמחה בביצוע עבודות מיוחדות בהנדסת קרקע וביסוס מבנים . יתרה על כן, החברה עוסקת גם בייצור ושיווק מוצרים מתקדמים בתחום הנדסת הקרקע והביסוס כך, שנוצר קומפלקס אחד מגובש המחבר ומשלב בין מחקר, ייעוץ, תכנון וביצוע למגוון פרויקטים מיוחדים.
חברת HAZZAN מתמחה גם במתן הייעוץ הנדרש לביסוס וחיזוק מבנים נגד רעידות אדמה - לפי תמ"א 38 שאושרה ע"י ממשלות ישראל. בשנה האחרונה נתנו את הייעוץ שלנו ליותר מ- 80 פרויקטים בהם היה צורך בחיזוק המבנים ויסודותיהם כנגד רעידת אדמה.

לפרטים נוספים

מלאו פרטים ונחזור אליכם, או חייגו: 04-9917694